пятница, 28 января 2011 г.

Міський семінар 28.01.2011

Тема:"Втілення ідей диференціації та інтеграції в дидактичне і методичне забезпечення навчального процесу" виступала Білоножко О. М. - ключовими стають проблеми пошуку національних ідей, ціннісних орієнтирів, виховного ідеалу, нових тенденцій в освіті. -зростання ролі інформаційно - комунікативних технологій, скоро не можливо буде уявити сучасний навчальний процес без використання ІКТ - застосування ІКТ у навчальному процесі дозволяє реалізувати ідеї індивідуалізації та диференціації навчання. - висвітлення даних проблем можна знайти в роботах: В.Ю. Биков, В.І. Варченко, М.І. Жалдака, Ю.О. Жука, Б. С. Гершунського, М. К. Гольцмена, Н.В. Макарової, Ю.І. Машбиця, Є.С. Полат,Р. Вільямса, К. Макліна і інш. -дидактичні функції ІКТ багато в чому визначені їх інтерактивністю, що обумовлюється гіпертекстовими і мультимедійними технологіями. - завдання школи не навчити, а навчити вчитися. Інноваційні педагогічні технології Авторська школа Авторські навчальні програми Авторські освітні технології Взаємодія педагога і вихованців Гендерний підхід Градація новизни гуманізація освітнього процесу Диференціація освіти Експеримент Засоби інформатизації освіти Засоби нових інформаційних технологій Інтеграція Інтегровані інновації Комбінаторні нововведення Метод групових експертних оцінок, або метод Дельфи Парціальна освітня програма Педагогічна інноватика Педагогічна рефлексія Педагог - фасилітатор Регіоналізація освіти Синектика Ситуація успіху з педагогічної точки зору Форма презентації нового Штам - група У кожній людині - сонце. Тільки дайте йому світити.( Сократ) про інтернет - джерела

Комментариев нет:

Отправить комментарий